Loading...

پرسش های متداول

 

F.A.Q.

 

 آیا امکان خرید حضوری در فروشگاه سافت اسپات فراهم است؟
 خیر. سافت اسپات یک فروشگاه کاملا اینترنتی است و هیچ گونه خدمات حضوری در آن وجود ندارد.

 آیا میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
 خیر. در حال حاضر امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد و تنها روش های پرداخت آنلاین و واریز به حساب یا کارت به کارت فعال است.

 روش های ارسال سفارش در فروشگاه سافت اسپات چیست؟
 در فروشگاه سافت اسپات فقط از طریق سیستم پستی و به دو صورت پست سفارشی و پست پیشتاز امکان ارسال وجود دارد.

 آیا امکان ارسال با پیک یا باربری وجود دارد؟
 خیر. ارسال با پیک و باربری از چرخه ارسال فروشگاه سافت اسپات کنار گذاشته شده است.

 چگونه باید سفارشم را پیگیری کنم؟
 پس از ثبت سفارش، سیستم به صورت خودکار یک شماره سفارش (شماره سبد) برای سفارش شما درنظر می گیرد و در انتهای پرداخت نیز این شماره بر روی صفحه نمایشگر مندرج می شود و  همچنین در صورت وارد کردن ایمیل معتبر، برای شما ایمیل خواهد شد. از طریق این کد با رجوع به صفحه  پیگیری سفارش که در لینک های پایین سایت و بخش دسترسی سریع موجود است نسبت به پیگیری سفارش اقدام کنید.

کد پیگیری سفارش را گم کرده ام. چگونه از آن مطلع شوم؟
فقط از طریق یکی از روش های ارتباطی مکتوب (تلگرام، پیامک یا ایمیل) و با درج نام و نام خانوادگی خود، بخش پشتیبانی را در جریان قرار دهید تا کد سفارش مجددا برای شما ارسال شود.

 آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
 امکان لغو سفارش تنها تا هنگامی وجود دارد که سفارش پردازش نشده باشد. برای اطلاعات بیشتر به بخش  راهنمای سایت رجوع کنید.

 آیا امکان مرجوع کردن کالا را دارم؟
 خیر. با توجه نوع فعالیت فروشگاه و ماهیت محصولات ارائه شده در فروشگاه سافت اسپات و با نظر به اینکه محصولات باید ابتدا آماده شوند و سپس ارسال شوند امکان این مورد وجود ندارد. البته بدیهی است در مورد محصولات معیوب قضیه متفاوت است که برای اطلاع از جزئیات آن باید به بخش گارانتی محصولات در صفحه راهنمای سایت مراجعه نمایید.

 آیا می‌‏توانم کالاهایی که در سایت موجود نیستند را سفارش بدهم؟
 بله. در صورت فراهم بودن شرایط و مطابق با بخش مربوطه در راهنمای سایت این امکان وجود دارد.

 آماده سازی و ارسال سفارشات چند روز به طول می انجامد؟
 آماده سازی سفارشات بسته به حجم و ترافیک کاری از یک تا سه روز و ارسال سفارشات نیز بسته به مسافت در روش پست پیشتاز از 1 تا 3 روز و در روش پست سفارشی از 1 تا 5 روز می باشد. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که معمولا زمان پردازش، ارسال و تحویل سفارش به مشتری در فروشگاه سافت اسپات معمولا بین 48 ساعت تا 72 ساعت برای استانهای نزدیک به محل اسکان فروشگاه (اصفهان)، بیشتر به طول نمی انجامد.

 کد رهگیری پست که در صفحه پیگیری سفارش و پس از ارسال سفارش قرار می گیرد برای چیست؟
 با استفاده از این کد 24 رقمی می توانید در سایت پست سامانه رهگیری مرسولات پستی نسبت به رهگیری مرسوله و این که حدودا چه روزی به دست شما خواهد رسید اقدام کنید.

 کیفیت محصولات سافت اسپات را از کجا مطلع شوم؟
 شما می توانید با رجوع به صفحه  کیفیت محصولات نمونه محصولاتی که به مشتریان تحویل داده می شود را مشاهده کنید.

 بعضی از سایت های فروش بازی، بازی ها را در تعداد دیسک کمتر یا بیشتری تری ارائه میکنند. دلیل آن چیست؟
قبل از توضیح این سوال باید در نظر داشته باشید که تمام بازی های موجود در بازار ایران کرک شده و غیر اصل و کپی هستند (چه دیسک معمولی، چاپ شده، نقره ای و یا هر نوع دیسک دیگر)  و چیزی تحت عنوان سی دی اوریجینال یا نسخه اوریجینال در بازار ایران وجود خارجی ندارد. نسخه های اصل نیازی به کرک ندارند و باید با واحد پولی دلار یا معادل ارزی آن CD-Key یا License آنها خریداری شود (از 10 تا 60 دلار برای نسخه های عادی و بسته به اعتبار و بزرگی بازی). اما راجع به سوال مورد نظر باید توضیح دهیم که چند گروه کرک کننده برای بازی ها وجود دارد و حتی ممکن است یک بازی را یک یا دو گروه مختلف کرک کنند و یا اینکه یک نسخه جدیدتر از بازی شامل بروزرسانی ها و دی ال سی های جدیدتر را گروه دیگری کرک کند. بعلاوه به صورت عمده دو فرد (یا گروه) شامل CorePack و FitGirl بازی های کرک شده را فشرده سازی می کنند و حتی در حین فشرده سازی ممکن است شماری از فایل ها را به صورت Optional یا اختیاری به صورت جدای از بازی منتشر کنند. همچنین نوعی از بازی ها در ایران با عنوان بازی شرکتی موجود است که مواردی از بازی را ممکن است سانسور کنند و بازی را بدون آنها منتشر کنند تا مجوز رسمی برای انتشار در سطح بازار فیزیکی اخذ کنند. لذا فاکتورهای متعددی در تعداد دیسک ها دخیل است و شما باید به نسخه کرک شده و اینکه حتی دو نسخه مشابه آیا شامل دی ال سی یا بروزرسانی ها جدید هستند دقت کنید. ما در فروشگاه سافت اسپات مشخصات کامل بازی را در بخشی تحت عنوان مشخصات در صفحه هر محصول (محل استقرار آن پایین تصاویر بازی در کنار تب نقد و بررسی می باشد) قرار می دهیم و در صورتی که محصولی با بسته های الحاقی و آپدیت های جدید بروز شده باشد نیز در ابتدای توضیحات به صورت برجسته آن را قید می کنیم. ضمنا ممکن است برای محصولاتی که تعداد دیسک بالا دارند از نسخه های فشرده معتبر استفاده کنیم و لینک خرید سایر نسخه ها را نیز به صورت جداگانه در صفحه همان محصول قرار دهیم تا تمامی مخاطبان و مشتریان با رضایت و اطلاع کامل اقدام به خریداری نمایند.

 سایت های دیگر محصولات را ارزانتر از شما به فروش می رسانند. دلیل آن چیست؟
 دلایل متعددی دخیل است. از جمله استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و کمیت پایینتر. به عنوان مثال برای محصولات شامل دیسک، فروشگاه سافت اسپات به ازای هر 5 دیسک یک کاور و نایلون یا قاب در نظر می گیرد و همین مورد ممکن است در یک فروشگاه دیگر برای تعداد دیسک بالاتری صورت پذیرد و یا نوع دیسک ها نیز ممکن است متفاوت باشد. ضمنا پایگاه سافت اسپات از آنجایی که کاربرپسند بودن سایت و بروز بودن محصولات و آپ تایم بودن حداکثری سرور سایت را نیز برای خدمات بهتر به مشتریان به عنوان یک اصل در کنار کیفیت محصولات در نظر گرفته است طبیعتا هزینه های راه اندازی سایت نیز در این مورد بی ارتباط نیست. البته دقت کنید که با همین شرایط نیز قیمت های سافت اسپات از بسیاری از سایت های دیگر پایین تر است.

 آیا محصولاتی نظیر بازی ها و فیلم های آموزشی موجود در فروشگاه سافت اسپات کامل و بدون حذفیات است؟
 بله. تمام بازی ها و محصولات سمعی بصری نسخه کامل و بدون حذفیات می باشند.

 آیا محصولات سافت اسپات با آخرین بروزرسانی عرضه می شود؟
 کوشش و اهتمام سافت اسپات بر همین اصل است و همیشه آخرین نسخه محصولات ارائه خواهد شد و در سایت نیز اطلاع رسانی می شود حتی در مواردی ممکن است اطلاع رسانی این موارد از قلم بیافتد ولی محصول بروز شده به مشتری تحویل داده شود. البته مشتری می تواند با استعلام از بخش پشتیبانی، از این موضوع مطلع شود.

آیا محصولات نرم افزاری و بازی ها تست شده اند؟
در اغلب موارد فروشگاه سافت اسپات این کار را انجام خواهد داد. ولی به دلیل ترافیک کاری همیشه این امر مقدور نیست اما از آنجایی که محصولات نرم افزاری و به خصوص بازی های فروشگاه از معتبرترین نسخه ها می باشند، مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از محصول، نسبت به خریداری آن اقدام نمایند.

پاسخ سوال خود را نیافته ام؟
لطفا با رجوع به راهنمای سایت، مطالب مندرج در آن صفحه را نیز مطالعه نمایید و در صورتی که سوال دیگری داشتید از طریق صفحه  تماس با ما با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

نظرات
    برگشت به بالا