Loading...

پرسش های متداول

 

F.A.Q.

 

 آیا امکان خرید حضوری در فروشگاه سافت اسپات فراهم است؟
 خیر. سافت اسپات یک فروشگاه کاملا اینترنتی است و هیچ گونه خدمات حضوری در آن وجود ندارد.

 آیا میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
 خیر. در حال حاضر امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد و تنها روش های پرداخت آنلاین و واریز به حساب یا کارت به کارت فعال است.

 روش های ارسال سفارش در فروشگاه سافت اسپات چیست؟
 در فروشگاه سافت اسپات فقط از طریق سیستم پستی و به دو صورت پست سفارشی و پست پیشتاز امکان ارسال وجود دارد.

 آیا امکان ارسال با پیک یا باربری وجود دارد؟
 خیر. ارسال با پیک و باربری از چرخه ارسال فروشگاه سافت اسپات کنار گذاشته شده است.

 چگونه باید سفارشم را پیگیری کنم؟
 پس از ثبت سفارش، سیستم به صورت خودکار یک شماره سفارش (شماره سبد) برای سفارش شما درنظر می گیرد و در انتهای پرداخت نیز این شماره بر روی صفحه نمایشگر مندرج می شود و  همچنین در صورت وارد کردن ایمیل معتبر، برای شما ایمیل خواهد شد. از طریق این کد با رجوع به صفحه  پیگیری سفارش که در لینک های پایین سایت و بخش دسترسی سریع موجود است نسبت به پیگیری سفارش اقدام کنید.

کد پیگیری سفارش را گم کرده ام. چگونه از آن مطلع شوم؟
فقط از طریق یکی از روش های ارتباطی مکتوب (تلگرام، پیامک یا ایمیل) و با درج نام و نام خانوادگی خود، بخش پشتیبانی را در جریان قرار دهید تا کد سفارش مجددا برای شما ارسال شود.

 آیا امکان لغو سفارش وجود دارد؟
 امکان لغو سفارش تنها تا هنگامی وجود دارد که سفارش پردازش نشده باشد. برای اطلاعات بیشتر به بخش  راهنمای سایت رجوع کنید.

 آیا امکان مرجوع کردن کالا را دارم؟
 خیر. با توجه نوع فعالیت فروشگاه و ماهیت محصولات ارائه شده در فروشگاه سافت اسپات و با نظر به اینکه محصولات باید ابتدا آماده شوند و سپس ارسال شوند امکان این مورد وجود ندارد. البته بدیهی است در مورد محصولات معیوب قضیه متفاوت است که برای اطلاع از جزئیات آن باید به بخش گارانتی محصولات در صفحه راهنمای سایت مراجعه نمایید.

 آیا می‌‏توانم کالاهایی که در سایت موجود نیستند را سفارش بدهم؟
 بله. در صورت فراهم بودن شرایط و مطابق با بخش مربوطه در راهنمای سایت این امکان وجود دارد.

 آماده سازی و ارسال سفارشات چند روز به طول می انجامد؟
 آماده سازی سفارشات بسته به حجم و ترافیک کاری از یک تا سه روز و ارسال سفارشات نیز بسته به مسافت در روش پست پیشتاز از 1 تا 3 روز و در روش پست سفارشی از 1 تا 5 روز می باشد. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که معمولا زمان پردازش، ارسال و تحویل سفارش به مشتری در فروشگاه سافت اسپات معمولا بین 48 ساعت تا 72 ساعت برای استانهای نزدیک به محل اسکان فروشگاه (اصفهان)، بیشتر به طول نمی انجامد.

 کد رهگیری پست که در صفحه پیگیری سفارش و پس از ارسال سفارش قرار می گیرد برای چیست؟
 با استفاده از این کد 24 رقمی می توانید در سایت پست سامانه رهگیری مرسولات پستی نسبت به رهگیری مرسوله و این که حدودا چه روزی به دست شما خواهد رسید اقدام کنید.

 کیفیت محصولات سافت اسپات را از کجا مطلع شوم؟
 شما می توانید با رجوع به صفحه  کیفیت محصولات نمونه محصولاتی که به مشتریان تحویل داده می شود را مشاهده کنید.

 بعضی از سایت های فروش بازی، بازی ها را در تعداد دیسک کمتر و با قیمت پایین تری ارائه میکنند. دلیل آن چیست؟
 برای یک بازی چند نسخه مختلف منتشر می شود که تقریبا تمام بازی های موجود در سایت سافت اسپات نسخه سین ریلیز ( نسخه های معتبر CPY و CODEX و SKIDROW و RELOADED یا PROPHET بسته به گروه کرک کننده بازی) می باشند. و به جز موارد بسیار اندک از نسخه های فشرده استفاده نمی کنیم و دلیل آن نیز وجود مشکلات عدیده نسخه های فشرده روی شماری از سیستم ها با پردازنده های خاص و یا قدیمی و حافظه پایین و همچنین زمان نصب بسیار طولانی تر این نوع نسخه ها نظیر FITGIRL و COREPACK یا BLACKBOX و دستکاری فایل های بازی برای حذف مواردی نظیر بخش مالتی پلیر یا فیلم های بازی می باشد. پس مشخصا نسخه های کامل از حجم بالاتر و طبیعتا در تعداد دیسک های بالاتر عرضه خواهند شد.

 سایت های دیگر محصولات را ارزانتر از شما به فروش می رسانند. دلیل آن چیست؟
 دلایل متعددی دخیل است. از جمله استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و کمیت پایینتر. به عنوان مثال برای محصولات شامل دیسک، فروشگاه سافت اسپات به ازای هر 5 دیسک یک کاور و نایلون یا قاب در نظر می گیرد و همین مورد ممکن است در یک فروشگاه دیگر برای تعداد دیسک بالاتری صورت پذیرد و یا نوع دیسک ها نیز ممکن است متفاوت باشد. ضمنا پایگاه سافت اسپات از آنجایی که کاربرپسند بودن سایت و بروز بودن محصولات و آپ تایم بودن حداکثری سرور سایت را نیز برای خدمات بهتر به مشتریان به عنوان یک اصل در کنار کیفیت محصولات در نظر گرفته است طبیعتا هزینه های راه اندازی سایت نیز در این مورد بی ارتباط نیست. البته دقت کنید که با همین شرایط نیز قیمت های سافت اسپات از بسیاری از سایت های دیگر پایین تر است.

 آیا محصولاتی نظیر بازی ها و فیلم های آموزشی موجود در فروشگاه سافت اسپات کامل و بدون حذفیات است؟
 بله. تمام بازی ها و محصولات سمعی بصری نسخه کامل و بدون حذفیات می باشند.

 آیا محصولات سافت اسپات با آخرین بروزرسانی عرضه می شود؟
 کوشش و اهتمام سافت اسپات بر همین اصل است و همیشه آخرین نسخه محصولات ارائه خواهد شد و در سایت نیز اطلاع رسانی می شود حتی در مواردی ممکن است اطلاع رسانی این موارد از قلم بیافتد ولی محصول بروز شده به مشتری تحویل داده شود. البته مشتری می تواند با استعلام از بخش پشتیبانی، از این موضوع مطلع شود.

آیا محصولات نرم افزاری و بازی ها تست شده اند؟
در اغلب موارد فروشگاه سافت اسپات این کار را انجام خواهد داد. ولی به دلیل ترافیک کاری همیشه این امر مقدور نیست اما از آنجایی که محصولات نرم افزاری و به خصوص بازی های فروشگاه از معتبرترین نسخه ها می باشند، مشتریان می توانند با اطمینان خاطر از محصول، نسبت به خریداری آن اقدام نمایند.

 نماد اعتماد فروشگاه منقضی شده است. چرا تمدید نمی شود؟
 اولا دقت کنید که منقضی شدن نماد اعتماد به معنی ابطال آن نیست. ثانیا بدلیل مشکلات مربوط به اخذ مجوزهای ثانویه جداگانه برای هر دسته از محصولات نظیر نرم افزارها، بازی ها، محصولات آموزشی، پوشاک و لوازم جانبی از مراکز جداگانه و همچنین از آنجایی که در صورت اخذ مجوز امکان قرار دادن محصولات اصل و بدون حذفیات نظیر بازی ها امکان پذیر نیست، لذا فروشگاه از تمدید نماد اعتماد صرف نظر کرده است.

پاسخ سوال خود را نیافته ام؟
لطفا با رجوع به راهنمای سایت، مطالب مندرج در آن صفحه را نیز مطالعه نمایید و در صورتی که سوال دیگری داشتید از طریق صفحه  تماس با ما با بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

نظرات
    برگشت به بالا